Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.
Zboží vám bude doručeno do 3 pracovních dnů od expedice zásilky.
Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.
Platba platební kartou:
Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
Tuto službu lze využít u produktu Soukromá adresa a Soukromá adresa – Večerní doručení pro platbu doběrečného. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.
O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.
do 5kg | 400,- Kč |
do 10kg | 500,- Kč |
do 20kg | 600,- Kč |
do 50kg | 1000,- Kč |
Zboží je možné odebrat osobně na provozovně po vyzvání pomocí sms nebo emailu v pracovní dny v době 8-16hod.